It´s Friday baby!

Solen väcker mig jävligt tidigt. Funderar på att sova i Emelies lägenhet i natt, den är svalare och mörkare framförallt.

Igår var en härlig dag. Började dagen med en mysig fika med Ellinor. Var himla trevligt att träffa denna donnan, vi har ju haft himla kul och vi är på något vis på samma våglängd...eller? Vi förstår varandras liv på något vis! Sanna kom och höll oss sällskap sedan, trevligt värre.
Sjukt att man funkar så bra med någon. Kul att lära känna personer som man bara varit bekant med innan och mer folk som kommer med på köpet.  Köp en Sanna och få 3 puckon på köpet :)
Tyvärr ringde Vickan och berättade att lilla Thim hade fått vattenkoppor och jag kände inte att jag var intresserad av att träffa honom då. Jag hade prickarna som liten men inte mer än så. Tydligen var jag likosm fullt frisk i övrigt, så jag är inte hundra på att jag haft det ordentligt.
På eftermiddagen efter att rullat runt i gräset en stund med Sanna så skulle hon jobba och jag drog hem och sov. Gott gott. Sedan klev jag upp och begav mig emot Harrys och min J*vla skjorta. Det slutade med att jag höll Sara sällskap i typ 5 timmar. Nej jag har inget liv :) Provade även Harrys hamburgare, men njaa.. den var inte som på den gamla goda tiden.

Imorse när jag vaknade så undrade jag lite vad det var för dag. Resursenheten ringde och ville att jag skulle jobba idag, men jag sa nej. Fredagar så är det endast Harrys som gäller. Har ju lite som ska fixas idag oxå.
Sanna och jag ska på promenad om 50 minuter. Den går till Vickan, men det är inget som fröken vet om ännu. Ska dit och hämta en grej.
Sedan ska jag duscha har jag tänkt och efter det så ska jag och Sanna träffa Kalle och hans pojk. Vi ska även idag prova på pajbakning, lite gott så.
Sedan är det jobb i natt som vanligt.

Hoppas ni får en bra fredag för det tror jag att jag får.



› Linnéas Skafferi

Det går nog fint att halvera receptet, jag dubblade det utan problem!



Trevlig helg!





Linnéa

Datum: 2009-04-17 Tid: 12:44:31
BLOGG: http://www.linneasskafferi.se







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?