Pizza

Jag är hemma i lyan nu, det var länge sedan sist. Eller jag sov här i lördagsnatt ifs, men direkt när jag vaknade satte jag mig på bussen emot ankarsrum där jag blev upplockad av Put. Resten vet ni ju.
Ikväll ska jag iaf städa min lägenthet, det behövs och i morgon så får jag besök och då behövs det vara lite fint.
Vill ju inte skämmas. Väntar på lite mat, ska värma en pizza i ugnen. Efter det ska jag dra igång.

Varför ät MTV textat på typ finska för?

Jag har varit på möte med min chef på Oxgården idag. Jag ser verkligen fram emot sommaren. Detta kommer bli grymt. Ni slipper mig i 2 veckor åt gången förmodligen för idag kom vi fram till att jag ska jobba längre pass, men fortfarande vara ledig i 2 veckor. Det kommer bli kul hoppas jag.

Vet ni vart man kan få tag i en armymönstrad bikini?

› Lina

den blir klar imon.

Datum: 2009-04-09 Tid: 10:16:04
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?