Bahs

Jag älskar min katt. Hon är oftast bra, lite speciell. Men det är det som gör henne till det miffot hon är och att hon är speciell för mig.
I onsdags så bytte jag sand i hennes låda. Helt och hållet. Sedan dess har hon kissat där en gång tror jag. Detta upptäckte jag när jag tog på mig ett par trosor när jag badat hos Emelie i torsdags och dom luktade kiss. Då insåg jag att hela troslådan är en kissbalja.
Jag har inte använt min säng på några nätter för att jag helt enkelt sover bättre på soffan när jag inte ska sova så länge och jag sov så galet skönt där i några dagar
Laila sa direkt i fredags att jag skulle tabort henne. Syrran tror på p-piller. Det tror inte jag.
Visst hon kanske inte trivs att bo trångt, kan ju vara det. Vad vet jag.
Idag kom jag iaf på henne eller nu. Sedan jag gjorde troslådan otillgänglig för henne så har hon tydligen använt min säng!
Jag vet inte hur ett piller skulle kunna avbryta detta sätte nu efter detta.
Så jag måste nog tänka förnuftigt för hennes och min skull, att hon nu får somna in. Tror ingen har lust ta emot en katt med eventuella kissproblem och jag är kräsen med vem som skulle ta henne.
Så i morgon ringer jag Lisa och får hennes medhåll och sedan ringer jag Tommy. För jag kan inte fortsätts såhär.

› Therese**

Men vad i h*lvete??? Vad har du gjort för att avhjälpa problemet innan du ens FUNDERAT på avlivning då? Funderat på orsaken ens? Snälla Hanna, tänk igenom det här o gör vad du kan, jag är MYCKET skeptiskt till att se avlivning som en utväg innan man ens kollat upp det hela....

Datum: 2009-03-22 Tid: 16:09:08
› emma

Vi kastrerade våran honkatt, sen dess har hon inte kissat någonannanstans än på lådan....

Datum: 2009-03-23 Tid: 08:36:30
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/emmazliv
› Koffe

Nu är det såhär att hon har inte kissat i sin låda överhuvudtaget på en hel vecka. Jag har haft ångest hela helgen över hur jag skulle göra. Och jag har pratat med dom två mest kattkunniga pesoner jag känner. Laila och min syster och det är dom jag lyssnar på när det kommer till detta.

Vi tog bort henne igår och jag saknar henne som fan det är tyst och ensamt.

Men det hade gått för långt med hennes kissande för fort.

Therese du får gärn ringa ist så kan du få hela historien, du har mitt nummer.

Datum: 2009-03-23 Tid: 11:05:57
BLOGG: http://likeatequilasunrise.blogg.se/
› Noelle

Är det inte så hära att varje djurägare är ansvarig för sitt djur och man gör det man anser sig vara rätt?

Ingen av er har överhuvudtaget varit med H och katten så det är hennes beslut grundat på deras tillvaro tillsammans.

Och vi kan ha en åsikt men man får faktiskta formulera sig lite trevligare tror jag allt.



Världen är full av vi vet bäst och jag är glad att ni vet så bra så vi andra slipper göra det.

Datum: 2009-03-23 Tid: 11:43:01







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?