God morgon Lilllördag

I morse när jag slog upp ögonen funderade jag på vilken dag det var.  Torsdag eller kanske fredag? Jag suckade lite när det bara var onsdag.
Ikväll är det yoga, sedan hem och byta om för att sedan gå till Harrys och möta mina arbetskollegor. Sen på natten åker jag med David till Viken. Imorgon bitti drar jag och Put till Kraftnäs ocg där befinner jag mig till på Fredag eftermiddag. Ska hjälpa till att röja tills han ska starta sitt företag och flyr gärna från exremt stor Vimmerby.
Men jag gillar kontrasten som blir. På helgerna är det tempo, vara snygg, serviceinriktade och fjäska för gäster (ja, jag älskar det!)
Och i veckorna drar jag på mina älskade arbetsbyxor och arbetar. Det gillar jag.
Våfflor låter jävligt gott och om jag minns rätt så har Put våffeljärn, det måste kollas upp! För isf bestämmer jag att det blir våfflor till lunch i morgon. Wok beställdes till middag klockan tio på kvällen av Put. Det blir rättvist.
Idag ska jag skärpa till mig som fan. Jag ska när jag är klar här. Tabort mitt smink som jag sovit med smart nog och sedan klä mig lite anständigt för att sedan gå och köpa en bra frukost.

Jag hatar verkligen att vända och vrida på pengarna som jag just nu måste göra. Ringa massor av samtal och fjäska. Usch usch!
Så snälla snälla April, gå fort nu!








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?