Planering

Jag har ny grej för mig, eller ja en nygamma. Jag somnar på soffan. Två kvällar i rad har jag sysslat med denna grej.
I tisdags så kollade jag på "Den rätte för rosing" och somnade på slutet. En timme senare vaknade jag förstörd över en dröm. Jag drömde om en brand. Ted brann upp och Put hade panik och jag fick liksom skärpa mig ordentligt och berätta för Put att Ted nog inte överlevde. Put såg lite chockad ut och sedan vaknade jag.
Igår somnade jag även då på soffan i slutet av Juno. Som förövrigt är en av mina favorit filmer big time.

Det har varit många grejor på gång till helgen. Tanken var Kraftnäs, men samtididgt är det min sista lediga helg där jag kan dricka på en evighet så jag tror planen blir nog: Fredag, party i Vimmerby med väner här. Lördag, städning på dagen och party på kvällen i viken och på söndag, segisdag i Viken?
Jag vill ju umgås med mina vänner i Vimmerby och i Viken med lite fylla. Jag kan ju såklart vara med på förfester och sånt innan jag ska iväg och jobba här i Vimmerby sedan.

Idag ska jag iaf umgås med bror i Fiefall, det är galet kul!


Undrar om hästen finns kvar?

› Lina

DU! måste fråga. du skrev nått om att du inte ville ha en svart blogg.. menade du bakgrunden då. Som här - svart bakgrund..? Eller missuppfattade jag dej? :p

Datum: 2009-03-06 Tid: 20:58:54
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?