Utkast: Yogan är ...

Yogan är verkligen underbar!

Igår efter yogan begav jag mig hem och gjorde mig lite fin så jag vågade visa mig på Harrys. En halv öl och sedan var förken igång. Har jag verkligen lagt av mig så mycket?! Tydligen.
Men det var trevligt. Dock störde jag ihjäl mig på att Vimmerbyfolket blev helt galna när två brudar stod och hånglade. Big deal?
På natten begav jag mig emot Viken med chefen som chaufför. Försökte ringa gigolon, men inget svar då denna sov. När man håller på att bli gammal, ja då krävs mer sömn....rätt?

Så Ted hade lagt ut en nyckel i brevlådan till mig. Det hade jag försäkrat mig om två gånger under kvällen. Så när jag traskar fram och börjar gräva i brevlådan, blir jag väldigt förvånad när den var tom.. va fan? Ska jag lyckas väcka Ted nu? Shit. Efter ett par ringningar och knackningar på rutan så vaknar han. Som tur är!
Grannen hade trott att Ted hade tappat nycklen och någon i sin tur ordning lagt den i lådan och efter det så tog han med dem upp till han!?!
Gör han om det så ska han få smisk av mig!

In i lägenheten och krypa ner jämte Teddan och herregud vad jag frös hela natten och  då tog inte han ens täcket för mig som han brukar. Tvinga upp Teddo så jag slapp lyssna på hans jävla alarmsignal vid fem på morgonen.

Sedan var det min tur vid halv åtta. Efter mina hela 2 Hof och drinken gjord av David var jag bakis som få....vad händer med mig? Så jag begav mig till soffan en sväng och sedan tog jag på mig mina favoritkläder, arbetsbyxorna! Me like och vad nio kom Put och hämtade mig.

Lite bilbadande, handling och redbull i näven så var vi redo för skogen. Och där har vi varit idag med endast avbrott för frukost/middag. När jag tänker på Paintballbanan så blir jag trött på tanken att spela just paintball där. Det är ingen lätt match! Vi har varit grymma idag och kommit långt. Jag kommer bo här en del i veckorna för att komma någon vart och för att var sysslosattt. Praktisera som hemmafru.
Idag har jag kört fyrhjuling för första gången. Jag ger mig själv G faktiskt! Förutom min sista parking mellan ett träd och en sten, den stod bra där :)

Nu ska ja


› Lina

jag blir klar med din design ikv :) har haft feber oså :(

Datum: 2009-03-27 Tid: 10:36:41
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
› Lina

http://millblomskan.blogg.se/2009/march/fredagsdesignen.html#comment

Datum: 2009-03-27 Tid: 22:11:00
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?