Mycket jobb och extremsport.

Jag är kass på att uppdatera min blogg.. sorry. Men nu klagar ju inte iaf :P
Det märks att jag mår bra nu och är avslappnad och lugn. Jag har äntligen fått mitt sommarschema och det är en sån stor trygghet bara det. Eken ringer efter mig mycket och det är himla skönt att jag kommit tillbaka till gamla "vårdarhanna". Ni förstår när jag för 2 år sedan jobbade mycket var jag grym på det jag gjorde och älskade att jobba på eken, jag fick alltid till det där lilla extra. Ni vet man gick hem varje dag/kväll och var nöjd och glad. Visste att jag var uppskattad och det där.
Sedan jag kom tillbaka så har jag inte riktigt lyckats få tillbaka det där lilla extra. Förens i söndags. Då sa det klick och alla tveksamheter var borta. Jag kan ju det här! Och vilken rolig kväll jag hade. Det är svårt att förstå att man kan ha det på ett äldreboende kanske, men man kan det!
Jag har fått massor av jobb inbokat eller massor och massor.. jag har iaf fått skriva in i almenackan att jag ska vara ledig nästa vecka i 2 dagar. För nästa vecka börjar jag på Oxgården :) Sedan har jag Harrys, så jag har en hel del just nu.
På söndag ska vi tydligen ha personalfest på Cinderella, roligt värre...eller spännnade kanske är rätta ordet


Mannen som jag sover med borde ha en varningstext på sig någonstans att det kan innebära fara att sova brevid honom.
Så jag råder ingen att sova brevid någon som är dubbelt så tung och säkert 5 gånger starkare.
Man vaknar upp jämte denna fina man och tänker att nu ska jag röra på mig så sitter man liksom fast av att en arm ligger över en.
Om man ligger under en "normal" mans arm så kan man ju iaf komma därifrån utan ansträgning nästan.
När man sover sked och han håller om en så ska han kram lite sådär mysigt hårt (tror jag iaf är hans baktanke), men jag får en chock och för en stund tror jag att jag kanske kommer att dö.
Hela han är en extremsport.
Men han är fin den där mannen.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?