Usch

Jag tyckte alla var töntiga som påpekade att det var kallt innan idag. Ta på er mer liksom!
Så jag lassade på med tajts, mysisar, strumpor och extra varma strumpor på det. Linne, långärmad t-shirt, fleece och munkjacka och mössa. Detta är enligt mig ordentligt om man ska promenera. Struntade dock i halsduken.
Jag gick i typ 20min kanske? Sen gav jag upp. Ville inte riskera att bli dålig igen.
Så nu sitter jag fastklistrad igen i soffan. Suck.
McDonalds sugen är jag oxå tyvärr. Men mitt nya liv som sund kan ju ändå inte börja på allvar förens kroppen känner sig redo för motion?

Jag kräver inte mycket. Jag vill bara vara frisk, få jobba i baren och få lite hundkontakt.


› Lina

hejsan ;) hörde av millan att du ville ha din design fixad. i can do it ;)

Datum: 2009-01-05 Tid: 18:39:28
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
› Kattis

Hundkontakt är balsam för själen. nickar ;-)

Datum: 2009-01-10 Tid: 11:30:12
BLOGG: http://www.geocities.com/kattis_ghetto/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?