Nya liv

Idag så börjar många nya liv, genom att börja utbildningar och kurser och sånt. Jag överväger lite själv att börja läsa lite, men jag vet inte alls. Kanske borde jag börja läsa eng b och bokföring. Men jag vet inte ifall dom började förra veckan eller denna och hur mycket jag missat isf. Matte A är väl oxå något jag borde läsa.
Men jag är ingen som gillar att plugga, det gör jag verkligen inte. Folk undrar: vem fan gör det då?
Men del tycker att det är rätt kul och spännande. Min motivation till det finns inte riktigt. Har aldrig funnits heller.

Noelle börjar en starta eget kurs idag och jag avundas henne. Hon vet vad som sker nu i några veckor. Jag själv måste fokusera på min flytt och jobb.
Ted vill inte vakna idag när jag ringer och jag måste in till stan idag faktiskt. Tur att världens bästa syster Lisa finns och att hon kör mig ifall det blir försent för Teddan.
Hoppas att min flytt går smärtfritt till Vimmerby. Varje natt jag ska lägga mig och varje morgon när jag vaknar så tänker jag: snart ska jag sova i min säng och sova på mina kuddar. Den känslan att snart få vara instängd när jag känner för det är enorm. Underbart.

Funderar en del på min lilla katt. Hon får följa med till Vimmerby nu, i sommar vill inte Ted ha henne och jag tror att han är trött på att anpassa sig. En del av mig har lust att lyfta på luren och ringa Ruben och fråga honom om inte dom vill ha en katt där ute på landet. Men så har jag också sagt att vi inte ska ha kontakt. Det var mitt val, så jag är kluven. Får fundera lite på det.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?