Jack Russel

Jag åkte hem ikväll, hem till Nypan för det blev så sent för Marcus.
Dagen var väl inte så innehållsrik vill jag påstå. Ett möte, där jag fick veta att vi blir inringda till varje mässa. Det ger mig bara mer anledning att bege mig hemåt småland.
Om jag flyttar, så blir det Vimmerby och då ska jag skaffa mig en hund. Nu har jag beslutat mig för att det blir en Jack Russel. Det passar min vardag med en liten hund. Detta ska vara en hemlis för min mor, eller ja hon vet att jag kommer skaffa en. Men att jag tänker göra det innan jag får en fungerande vardag, är min hemlis....och eran nu.
Jag behöver en hund i mitt liv. Varför ska folk som går på socialen och sånt få ha hund och gud vet allt, men inte jag? Jag har haft hundlängtan i såå många år nu och jag mår mycket bättre med hundsällskap. Jag blir lugn och harmonisk.
Mor min ringer vimarhem i morgon, så får vi se hur det går med den biten. Jag pratade med Ingela på vimar idag och det såg väl lite ljust ut kanske. Ska ringa dagis kanske oxå?
Ska även ringa Lollo och kolla ridlektioner, om det finns möjlighet till det. Skulle vara mysigt och skönt.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?