Klamydia och P-plåster

Hamnade på en blogg idag. Ni kan snacka om att Vimmerby är Sveriges mest klamydiatättaste ort. Do it. Men visste ni att koalor är dom som har flest fall av klamydia?! Tydligen kom denna otrevliga könsjukdom från djuren från början. Så någon skev jävel har satt på ett djur på det visset fört det vidare! Så jävla sjukt.
Men att det är så vanligt hos koalorna är för att när dom äter eucalyptusblad så jäser bladen i magen. Detta resulterar i att koalorna blir groggy/fulla/höga och dessa djur som man kan tyckas verka vara oskyldiga, blir fyllekåta och kör en massa "one night stands"!
Så djuren är inte bättre än vi alltså.




Jag satte på mitt första p-plåster i söndags. Man byter varje söndag (eller ja vilken dag som det nu blir för någon annan). Jag placerade på magen korkat nog, den rör jag ju på mest kan man ju säga. Så idag hade den släppt lite för mycket. Så det var bara att pilla bort det där jävla plåstret. Det gör ju så sjukt ont att tabort plåster och tejp och sånt. När jag gaddade mig så gnällde jag mest när jag var tvungen att tabort tejpen som höll fast plasten över. Personen som var med mig då höjde på ögonbrynen och fågade ifall den skulle slita till. Där stod jag med en gadd på 30 centimeter lång och 3 cm bred och tejpen var mitt problem.
Jag borde kanske söka för min konstiga smärttröskel?


› Zäta

jag har satt mitt på låret, det funkar bra=)

Datum: 2009-03-29 Tid: 19:00:48
BLOGG: http://xayide.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?