Påsk påsk påsk

Vad har ni gjort hela påsken?
Jag har umgåtts med vänner, jobbat och lyckats med en konstig fylla.

I fredags så började jag dagen med att ligga placerad i sängen och glo på film. Kommer jag någonsin tröttna på Juno? Det är en av mina favoriter faktiskt. Älskar deras tal och chargong (stavning?!). Vaknade till liv och åt en riktigt stadig frukost..kan jag höra en applåd? Gjorde mig så småningom lite vacker inför kvällen. Gamla brudgänget kom hit och dom drack vin och hade det bra. Jag, jag satt på golvet och drack mineralvatten. Vinet var väääldigt lockande. Men jobbet kallade tyvärr. Så det var bara att dra på Harrys skjortan och dra sig neråt. Brudarna gick vidare till en annan förfest. Men himla trevligt att träffa dom. Försökte sno bilder ifrån Ingalills bilddagbok, men gick tyvärr inte. Men ska fixa det med henne någon dag. Kvällen rullade på bra och det var kul att jobba med Lotti, hon är så mysig. Var lite irriterad på andra ting innanför väggarna. Men det är en annan historia. Duktiga Daniel Dj spelade, var himla kul att träffa honom. Han är så himla härlig. Ni vet en sån man blir glad av.
Blev efterfest på torget en sväng oxå...eller efterfest och efterfest. Prat om ja jag vet inte vad. Skönt attt sitta och snacka lite efter ett arbetspass iaf.

På lördagen hade jag sovproblem som vanligt och sov kanske max 3 timmar. Det är min nya lördagstradition. Prova! Drog på mig lite vår kläder och solglasögonen och begav mig ner till Epok för lite fika med Jonas, Ohlsson, Sanna och Ricky..hmm..var det någon mer? Hem och vilade en stund och sedan begav jag mig ner till Harrys för att styra med det som jag struntade i på fredagsnatten. Hängde en stund i baren och drack en cola. 

Till slut tog jag tag i mitt liv och begav mig hemåt för att duscha och fixa i ordning mig inför kvällen. 

Tillbaka till harrys och fixade det sista innan öppningen. Även denna kvällen skulle Lotti hålla mig sällskap eller ja arbeta med mig :). Vi hade hoppats på mycket jobb, då vi hade ett band som skulle spela. Men icke!

Så fröken H fick sluta tidigare. Slängde av mig skjortan och placerade mig på andra sidan av baren. 1 hof, 1 &:a mintu och en drink så var jag i fin form. Lite för fin för mitt egna bästa tror jag. Pratade med folk som jag annars aldrig pratar med direkt och så gjorde jag något annat onödigt som kallas: röka. Inte ett munbloss, inte en cigg utan två! Varför? Inte en aning.  Somnade med datorn brevid mig vid typ fem på morgonen.


Vaknade 14.45 på söndagen bakfull och lite mörbultad.  Låg på soffan i ett par timmar och bestämde med Jakob att dricka lite öl i solen. Solen var dock kall och vi satte oss inne och inväntade Sanna. För Sanna och jag skulle äta pizza till frukost. Äta frukost vid halv åtta på kvällen är fint det. Mätt och belåten och jag med Sanna till Benny där Kalle A och Ohlsson var, men ingen Benny för tillfället. Vi satt mest och kollade stand up på TVn och jag kom med smarta inlägg som jag fortfarande skämms över. Hjärnan hängde inte alls med igår och knappt idag heller. Benny kom hem rätt sent, men vi hängde en stund till. Och jag var välkommen tillbaka så han inte alltid var den trögaste av dom. Kändes skönt att höra.... verkligen toppen :) Vi gick väl vid typ ett tiden iaf.

Och idag så har jag legat på soffan i endast trosor (intressepillarna far) i en evighet och kollat på bröderna Lejonhjärta. Sedan vaknade även jag till liv och mötte upp Sanna för lite sibylla, häng i Källängen, glass och film. Det är fina grejor det! Sedan gick jag tillbaka till mitt ryggläge i soffan. Måndagar är mina slappdagar.

Nu ska jag surfa en stund till och sedan krypa ner i sängen.









NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?