Maj kom hit nu!

Det är verkligen vår, men jag kan inte riktigt tro på det förens det gått minst en vecka. Men självklart njuter jag tills dess.
Årets motto är: "En glass om dagen är bra för magen". Försöker ni lura i mig något annat är ni ute och cyklar och på farligt vatten. (Ja Emelie, all glass är inte så bra för just min mage.. men det låtsas jag faktiskt inte om. Glass är gott!)

Jag har inte varit på top i några dagar. Vet inte varför. Är rastlös, uppstressad men seg. Orolig kanske är ordet? Skillnaden är eller grejen är att jag har inget att oroa mig för eller bry mig om direkt. Läget är som det alltid varit.
Jag, singel, ensam i en etta och vara bered hela tiden på att hoppa in på jobb överallt och ingenstans.
Även om jag gillart, är jag liksom klar med den delen på något vis. Skillnaden är väl att jag inte ligger så mycket eller i stort sätt inget.
Jag försöker se framåt på sommaren, till Maj. Då jag har ett schema och kan jobba så mycket som behagar mig (och mina räkningar då)

Det kommer förmodligen vara ett grymt bra schema och det är något som jag uppskattar. Mina lediga dagar ska inte tillbringas i Vimmerby. Mina dagar i Vimmerby blir när jag är jobbar, mina arbetstider kommer vara så himla bra iaf. Så då kan jag hänga med mina vänner här.
Mitt mål med sommaren är att ha det lungt och fint, en svensk sommar helt enkelt. Vara i Kraftnäs, på ön, Västervik och i Halmstad. Sedan ska jag leka rövare med Gil i Stockholm om jag har vägarna förbi (va fan jag nu skulle tänkas ha där uppe och göra :D)
Jag ska skaffa en till bikini och sedan ska jag bo i dom så fort det finns möjlighet, annars så kommer jag sova i dom bara för att. Ni kan tycka att det är konstigt att ha en bikini som pyjamas, tyck det ni. I don´t care!




› Therese**

Hanna, är du medveten om att du skriver på Västervikska ibland? "Även om jag gillart..." Gillart??? :P Jag har beställt sommar förresten, men de hälsade att det kunda dröja lite pga postens leveranstider. Hoppas hoppas...

Datum: 2009-04-02 Tid: 18:29:22
› Koffe

Jag vet jag är skadad, man blir det efter 1,5år i vika.

Jävla posten, har du bett till Gud ännu då?

Datum: 2009-04-02 Tid: 21:04:31
BLOGG: http://likeatequilasunrise.blogg.se/
› Therese**

Det var ju det jag gjorde......

Datum: 2009-04-03 Tid: 12:25:27







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?