Windy´s boys is the best!

Hur ska jag förklara min kväll med Windygrabbarna?
Galen. Blöt. Varm. Rolig. Öldusch. Nakenbad.
Det är kärlek att möta mina galna gubbar igen. Åsa avslöjar att hon ska vara nykter och dra senast tio.
Jaha upp till mig att ha koll på läget efter det :)
Den vedeldade bastun lyckades Kato få helt sinnesjukt varm och flera gånger flydde folk därifrån.  Även där i så kom André på att hälla öl på min rygg, så jag fick ner mellan skinkorna..väldigt skönt... hmrf.
Badbaljan var skön med mycket folk i emellanåt. Korvsoppa?
Pelle och Putte fick sina badbyxor avdragna. Så jag har hemska minne som kommer ge mig mardrömmar framöver.
Dom försökte även få av mig min bikiniöverdelen ett par gånger men då bet jag ifrån. Galningar.
Efter maten så slängde Putte upp mig på axeln och vandrade ut på bryggan. Kalle gick bakom snällt nog och puttade ner oss båda. Och för gammal vänskaps skulle så fes jag Putte i ansiktet som på den gamla goda tiden :)
Det hände så mycket så jag kan inte riktigt sortera upp det nu i  min bakfylledimma :)

Nu ska jag duscha och sedan hämta mat på Mc Donald´s, det är jag värd!








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?