En fikar dag.

Jag är nyvaken, vaknade innan klockan...duktigt va?
Idag ska jag bara mysa med folk.
Först så ska jag träffa Ellinor för en fika, vi har planerat en fika i Källinge. Det känns som vi är på samma nivå, och ska bli himla skönt att snacka med henne. Hon förstår på något vis. Ellinor är dessutom störtskön!
Sedan ska jag ringa upp Sanna och se vad hon gör för djävulskap och hinna umgås lite med henne innan hon ska jobba. Nästa vecka ska vi baka smörgåstårta :) Det ska bli sjukt gott faktiskt! Men tror bara vi gör en lite. Gör vi en stor misstänker jag att nån/några kommer och trycker i sig den :D
Efter det ska jag träffa Vickan och Thim :) Finaste Vickan och coolaste Thim. Det gillar vi! Vet inte vad det blir för oss. Fika eller mat.. hoppas på mat. Kan ju inte fika hela dagen...eller? Gottis.


Undrar vad temperaturen bestämmer sig för idag att vara?








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?