Schlager ikväll

Jag är helt sinnessjukt trött. Slutade halv tre, åt lite pizza med arbetskollegorna. Ringde upp en väldigt full Sanna och mötte upp henne. Bäddade ner henne på hennes soffa som inte har ett minne av eftersom hon vaknade i sängen :)
Jag bäddade ner mig själv i Emelies säng i hopp om att jag skulle sova läääänge idag. Men icke. Helgerna gör jag tydligen allt annat än sover.. Men än så länge är jag ung och dum, tills jag är 27år. För då är jag för gammal, det lärde jag mig i onsdags juh :)

Kvällen igår var rätt seg. Men vi lyckades hitta på en egen dans "trapmbåtsdansen" Den är grym! Hade ett race mellan en godisbil och en godisfisk. Fick se grabbarna dansa mot en pelare. Gjorde en berättelse med Jimmy, ni vet jag skriver en mening och sedan han och så upprepar man det hur länge man nu orkar. Vi orkade inte så länge.
Kvällen rullade på och jag fick visa lite pondus och hindra ett pucko att gå in i baren. Men det är väl klart att han ska få komma in i baren och hämta en isbit i baren för att jag "känner" honom. Han som verkligen absolut inte har ett skit att göra där inne. Pucko.

Idag eller ja ikväll så packar jag ner Sanna i väska och åker till Hjorted. Jag ska leka kamerakvinna. Lina, Johanna och deras manliga tredje ska ha schlagershow. Det ska bli himla kul att se! Lina och Johanna är grymma! Får se när vi kommer därifrån och om vi hinner in en tur på harrybarrys. Men tror ifs att det inte är så mycket att ha iaf...alltså Harrys.


Det börjar bli dags att kasta in handduken.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?