Maj är snart här!

Jag är ute i skogen, det är underbart väder så jag njuter här ute i dag.
Put jobbar, så jag och Lycka får roa oss själva hela dagen lång men det är helt okej. Ska strax trycka i mig lite knäckebröd. Så skönt med att vara ordentligt ledig idag, var såå trött igår så det var helt sinnes. Mina helger innebär allt annat än sömn tydligen.
Förhoppningsvis så ringer chefen idag, annars ringer jag honom i morgon. Då ska vi bestämma möte och planering för sommaren. Och på mötet får jag nog mitt schema! Så himla gott! Sedan blir det att planera min sommar när det gäller Hultsfredfestivalen och Metallica och kanske lite till. Detta ska bli en häääärlig sommar, det har jag bestämt. Och jag har beställt sol heeela sommaren oxå :) Så jag hoppas att den ordern kommer in. Snart är det maj!
Jag ska fan leta upp en armymönstrad bikini och ett par shorts att ha här ute när det är paintball och alla vackra karlar kommer. Ja jag förväntar mig snyggingar som kommer ner svettiga från berget och drar av sig tröjorna *blundar och fantiserar*..då står jag redo med saftkannan :)
Men det blir nog många timmar här i sommar, det hoppas jag. Put sötnöten har tydligen beställt hem tröjor i min storlek oxå, så även jag kan göra reklam för stället.

Det märks verkligen att det är vår på ingång och att folk blir kåtare än någonsin. Herregud.
Vad gör solen med oss egentligen?










NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?