Ny design och mardrömmar

Vad tycker ni om den nya designen? Tummen upp eller ner?
Jag är verkligen nöjd! Ljus och fin.. har lite svårt för mörka bloggar, tycker själv det är jobbigt att läsa. Men nu så :)


Sitter med en handduk om huvudet och nyss tryckt i mig lite frukost. Det var gottitgt! Musli med yoghurt och knäcke. Mums mums. Intresant? Ohhh no!
Idag står det jobb på schemat, trevligt nog. På eken, och idag fick jag 3 turer inbokade nästa vecka. Det gillar jag! Tyvärr innebär det att jag nog inte beger mig till Krafsnäs nästa vecka. Jag som saknar Krafsnäs :( Men jag åker dit 1 maj iaf.

Jag har drömt såna sjuka mardrömmar i natt. Jag vill inte ens prata om dom.. men jag var inte alls på topp när jag vaknade.Tänk om något sådant hände på riktigt?

› Zäta

Tummen upp=) Jag gillar det=)

Datum: 2009-04-15 Tid: 12:54:27
BLOGG: http://xayide.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?