Kött och busskörning

Visst låg jag död hela dagen igår, det gjorde jag. Men ett par tabletter och umgänge med grabbarna lockade.
Så en dusch, lite smink så kände jag mig som en ny människa. 
Drog med Jonas till ICA och handlade 1,5kilo kött, klyftpotatis och beasås. Det var bara för fröken när vi anlände till Olle att börja steka. Det var jag, Jonas, Olle och Linus som skulle avnjuta köttbuffén tillsammans. Himla trevliga boys det där. Maten tog en evighet, men grabbarna 3 var nöjda. Dom dack öl och whisky och jag drack cola.
Kände väl att min mage var lite extra bubblig.  Men det var nice att vara lite social. Efter maten stack jag till Kalle där Sanna befann sig. Kalle och jag är ett bra team när det gäller att mobba Sanna :)
Drog med mig Sanna tillbaka till pokerspelandet. Vi var publik i 3 timmar, kan jag höra en applåd?
Jag försökte smita tidigare men grabbsen protesterade, så jag var snällt kvar.  Passade på att ta sällskap med Linus.

Hemma hos mig tog det inte många minuter innan jag körde buss på toaletten. Fick sova ca 2 timmar innan det var dags för nästa färd.

Världens bästa Jakob kom med leverans av cola,loka och toapapper. Hur hungrig jag än är så ska jag inte äta förens i morgon, så det så.

Sanna ville komma och tahand om mig i eftermiddag, snällaste hon.

Nu ska jag dra ut min rygg lite, den är mörbultad.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?