23 augustisar

Japp today I´m old.
Idag för 23år sedan kejsarsnittade någon häftig doktor ut mig. Coolt, svincoolt.
Dagen har varit bra. Vaknade kvart över sju och fick mängder av pussar av Thorsten. Finaste kärleken.
Mamma langade fram mina presenter och jag fick det jag ville :) En rostiskål, en kakbok (det var ju ifs mammas egna val av vad jag behövde i mitt liv) och så fick jag min vågtång/trippeltång eller vad fan den nu heter som jag verkligen önskade mig. Så jag är nöjd och glad. Fått massor av grattis redan, lite snopet dock att inte Laila ringt och skrikit Kuula kuula i örat på mig ännu. Kuula = Hurra på Hannas egna språk som typ 3åring.
Ska nog strax ta en tårta under ena armen och Thorsten under andra och gå till jobbet. Klart jag ska ha tårta på min dag!
Efter jobbet slänger jag inte Thorsten hos Natta och sedan hämtar jag min dator och går till Kalle med min dator för att fixa gästlistan och sånt till lördag. Ska även smuggla in ett par flaskor vin tänkte jag. Kan bli kontrast om jag får med mig Kalleballe efter att vi varit viktiga.

Mitt upp i min bra dag får jag smset: Jag har beslutat mig för att sälja Thorsten nu.
Rätt dag att ge mig den presenten. Jag blir såå jävla bitter på att det är fel tidpunkt i mitt liv så att jag verkligen inte kan ta honom :( Det för ont. Mitt hjärts.

› Lina

va bra! då ska kah köpa den sen :)

Datum: 2009-08-13 Tid: 11:06:01
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?