Båtbenet prosteterar

Oj oj 12 dagar sedan sist. Men jag typ jobbar och promenerar med Thorsten. Intressant?
Det händer mer än så, såklart. Men det är kanske inte bra för bloggens öron?
Hade en väldigt trevlig helg i Linköping och på måndagen begav jag mig till Västervik och hämtade hem hjärtat. Thorsten.
Jag sitter med med mitt handledsstöd eller va fan man nu kallar det. Får ibland rikitgt ont där vid båtbenet som jag var nära bryta när jag flög av Mango för 1,5år sedan. Och jag använder den muskeln när jag stryker och viker tvätt varje dag på jobbet (och det tär på handen att göra det i 2veckor i rad). Känner mig lite som Michale Jacksson.
Hur klockrent vore det inte att klä ut sig till honom på lördag?
På lördag kanske ni tänker nu?
Japp på lördag är min och Kalles maskeradfödelsedagsfest. Kalle blev gammal i torsdags, jag blir det i morgon. Tydligen.
Fast jag skulle gärna bli ytterligare ett år. Jag blir gärna äldre nu. Idiot? Kanske, men jag bjuder på det.
Jag kommer spendera min lördag med mycket drinkar, cider och shot i en alldeles för kort klänning. Den kommer såklart uppskattas och ja, jag bjuder på den. Måste mycket bilder på Kalleballe, för han kommer vara extremt sexig.
Det regnar ute och min motivation till att underhålla Thorsten då är lika med noll.
Hungrig är jag iaf så mat ska väl lagas även om det inte finns allt för mycket i kylskåpet, men man får inte vara kräsen.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?