En ny början?

Det är idag mitt nya liv börjar i Stockholm, om det är i Stockholm jag vill vara.
Den dagen är idag som allt får en ny början.
Kanske landar jag i Vimmerby igen och vill vara där. Jag kanske vill jag det redan i morgon. Några svar på det har jag inte nu. Jag saknar en del saker i Vimmerby såklart och jag är nyfiken hur hösten i Vimmerby skulle utvecklas.
Men nu kör jag.
Imorgon,onsdag och torsdag så är det provjobbning på Sergelgatan 1. Jag är lite nervös, men samtidigt inte. För jag är så medveten om att jag måste vara lugn för att det ska bli bra.
Om 2 veckor så ska jag göra mitt första jobb för Jägermeister i 2 dagar. Pratade med J igår för att jag var uttråkad när jag gick till affären ensam och frågade om han visste det. Tydligen är det "hans" evenemang jag ska jobba för. Drömde i natt att någon sa att jag inte var tillräckligt snygg för sånt jobb.
Det är nog en grej jag är orolig för...eller nog, det är så. Inte vara tillräcklig snygg.
Kommer bli en utmaning att vara en "sån" tjej. Har jag en dålig dag i baren så har jag det, men det ska inte finnas nu.
Behöver ett solarie till min bleka kropp, men det finns väl typ överallt här i stan va?

Idag ska jag spendera dagen med Anders från båtskolan. Det ska bli skoj och det är något jag ser fram emot.










NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?