Interjuv

Ingen respons på förra inlägget, men det är okej.
Imorgon beger jag mig emot våran huvudstad, herregud...vad har jag gett mig in på? Men det ska bli mysigt samtidigt.
Jag ska snacka hål i huvudet på Noelle i flera timmar, gå vilse i Stockholm (ja, jag vet att jag kommer vara alldeles väck minst en gång), klämma på babes rumpa (still singel, men man får klämma och känna), kolla in "Gröna Jägaren" och reta gallfeber på Marcus.
Tanken på mig och Marcus som sambos är komisk. Jag vet inte hur jag ska förklara det, men jag tror att det är jävligt positivt att jag vågar bli förbannad på honom och att vi kan rensa luften fort. Dessutom kommer jag kanske börja äta lite vettigt.
Men man ska inte ropa hej förens man är över taggtråden sägs det.
Men en flytt till Stockholm om det nu blir, ska innebära att börja om på nytt för mig. Jobba flitigt, träna, vara snygg och dejta vettigt. Någon Stureplansbrud blir jag aldrig, men jag ska försöka hålla måttet. Brun. snygg och sexiga naglar.

Det där med att hitta den rätta, en som man vill ha i sin hand... det är laborint.









NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?