Beroende av svett

I måndags fick jag en underbar överaskning.
Olivia och Kitty trippade in på Harrys :) Mina finaste hjärtan. Så jag blev himla glad faktiskt. Så bloggen har blivit utanför.

Jag var dock tråkig igår och gick och jobbade. Det är lite beroendeframkallande helt enkelt.
Gillar ju att fixa, men det går sakta men säkert för mig just nu :(. Men i eftermiddag så ska Emelie hjälpa till att få upp en vägg bakom baren. Det kommer bli ett galet upplyft. På fredag så ska Tommy hjälpa mig att snickra lite, det ser jag fram emot. Vi jobbar bra ihop han och jag. Det var tack vare honom som rycktet spred sig på Hjältevadshus att det fanns en grym brud på Mossen.
Vi var väl lite trötta på varandra ett tag, men det händer ju. Men han lärde mig mycket och jag var frågvis som få.
Dessutom kanske han kommer att fixa lite extra jobb åt mig.

Så här snygg var jag ofta på Hjältevadstiden


Nu ska jag väl fundera övermin dag lite. Storstädade igår så det är fint här hemma, eller ja bortsett från allt Kittyhår. Vita korta hårstårn överallt.

Just det: Yoga ikväll. Yeay








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?