Chockad

Jag sitter med en handduk på huvudet, MTV är igång och katten har spelet. Jag är hungrig så jag måste nog kanske planera vad jag ska fylla min mage med.
Jag är äcklig, jag duschade inte igår. När jag kom hem så var jag så himla hungrig och sedan somnade på soffan. Stackars lilla  veka jag! Hehehe
Igår chockade jag mig själv. Min kodination suger vanligt vis grymt mycket. Men igår klarade jag fan allt utan en rörelse. Tänk då på att jag inte tränat Friskis och Svettis på kanske hmm 2,5 år gissar jag på. Så jag är chockad och jag trodde och jag skulle vara mer död efteråt och under passet.
Idag har jag träningsvärk i magen och lite i axlarna. Jag borde verkligen göra armhävningar och lite situps varje dag. Alla tjejer vill alltid göra situps och gör dom något är det oftast just det. Jag känner att jag har mer nytta av att mina armar och axlar är tränade. Men en snygg mage skadar väl inte.
idag är det ingen träning, men i morgon är det yoga igen! Wiee.
Nu ska jag smörja in min kropp i lite lotion.

Ha en bra dag.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?