Glöder

Om alla andra var som vi
Så skulle det inte bli den sorts magi
Vi byggt ihop, som gränsar till mani
För jag är ganska orginell
Och du är speciell, en sorts rebellisk relation
Sen våran första kväll

Sen dess glöder vi
Sen dess brinner vi
Sen dess kväver vi
Sen dess blåser liv

Att börja om det har sin charm
När frostig is blir varm
När våra arma hjärtan möts, och läker i varan

Det gör så ont med tvära kast
När ingenting är fast som när nått vasst blir mjukt igen
En underbar kontrast

Sen dess glöder vi
Sen dess brinner vi
Sen dess kväver vi
Sen dess blåser liv

Om alla andra var som vi
Så skulle det inte bli den sorts magi
Vi byggt ihop, som gränsar till mani

Jag har sedan tidigare en grej för vakter, ikväll insåg jag att jag har en grej för komiker också.
Tomas Järvheden, tager du mig?









NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?