Hur länge duschar du?

Katten har inte varit snällare i natt.. eller kanske lite.
Hon är en bitch, så är det bara. Folk brukar säga att hon är lik mig....hmmm...tack?

Idag har jag degat hemma som bara jag kan, men jag var värd det faktiskt!
Om ett par timmar ska jag ha möte på Lernia, undrar om det kan ge mig något. Vad vill jag egentligen just nu i mitt liv? Vet inte. Är jag nöjd? Absolut inte.
När mötet på Lernia är slut är det Harrys en sväng, jag har tvätttid vid sex ikväll och borde väl verkligen ta den. Så jag hoppas jag kan slita mig ifrån Harrybarry sedan, tydligen har jag det. Men skulle vara kul att ha kommit någon vart när chefen är tillbaka. Men man kan ju inte gör allt.

Läste idag att beroende på hur länge man duschar, bevisar hur tillfredställ man är. Jag duschar jättelänge, har jag sexbrist?
Äsch jag kan dusha länge, det bjuder jag på. Sexa hinner jag med någon annan gång i livet och dessutom är det skönt att duscha lääääääääääänge.


› Linus

Haha ja det är väl lite sant kanske om att husdjuren tar efter hur man själv är och hur man har uppfostrat dom. Iiih nu blev jag allt lite rädd för dig och förstår varför Mikael har sån respekt! ;)



Det där med duschen låter bara löjligt :S Vart läste du det om man får fråga?



Hoppas du får en bra dag , ciao!

Datum: 2009-02-19 Tid: 14:54:17
BLOGG: http://linusleandersson.blogg.se/
› Linus

Aaha , var ganska bergsäker på att ni träffats, men se där hur fel jag hade! Haha nu vart du inte snäll :P Klart han har respekt :) ahh i see , njaa jag vet inte det riktigt. Alla har vi olika rutiner och tider för duschning...precis som allt annat. Då skulle allt mer eller mindre som vi gör i vardagen kunna förknippas med hurvida vi har bra eller mycket sex eller ingenting alls ju? :P



Du har en riktigt skön blogg och diggar ditt sätt att skriva, helt bekymmerslöst :D



Kram

Datum: 2009-02-19 Tid: 17:39:14
BLOGG: http://linusleandersson.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?