Jobbsnack

Jag gick upp rätt tidigt idag, halv åtta ringde min klocka så ljuvligt. Så jag åt lite och sådär sedan tjugo i nio begav jag mig emot till Harrys och var där sedan till typ halv sju? Sista timmen satt jag mest och snackade skit med Jonas.
Men jag var trött när jag kom och beslöt mig för att skjuta upp min städning tills i morgon och ha en sovmorgon och bara slappa och sedan efter lunch bege mig till Harrys och fortsätta men så ringde min mobil. Det var Therese från eken som ringde som blivit sjuk, så jag ska hoppa in för henne i morgon. Så det blir en intensiv dag i morgon!
Eken, sen harrys (förmodligen bara öppna just då) sen ett möte och sedan tillbaka till Harrys och slita lite och sedan yoga, sen en lååååång dusch och sedan sova. Jag kommer vara död på kvällen.
Hoppas på sov morgon på torsdag, då har jag ett möte inbokat vid två med Lernia endast. Fast blir nog Harrys också, vill att det ska ha hänt mycket när chefen kommer tillbaka. Han är iväg ett par dagar nu.

Nu ska jag sova.. natti!








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?