Ska vi prova spöket?

Igår hade jag grabbkväll, en väldigt seg sådan. Men ändå en grabbkväll. Något jag hade kommenterat på min msn, då fick jag ett medelande på msn av Marcus:
" Det är fan konstigt att du inte har en snopp mellan benen, men jag har ju faktiskt sett dej naken så jag vet ju att du inte har någon". Jag förstår inte alls vad han tänker på.
Men det var väl en helt okej kväll, lite små seg. Vi gick en sväng till Lasse och hälsade på. Det var kul att se folket lite och Kalle lärde mig vad musta och spöket var.

Musta innebär att man tar tjejen bakifrån och lägger man en rejäl loska på vid hennes rövhål. Så med snoppen eller valfritt finger så skummar man upp det , så att det ser ut som julmust. Så dricker man upp det med sugrör.

Spöket (detta trodde killarna man skulle kunna göra i verkligeheten ska påpekas utan att upptäckas)
Samma sak. Killen tar tjejen bakifrån och så har killen en polare i garderoben. Rätt som det är så tar kompisen över och killen som började springer ut och vinkar i fönstret åt tjejen.

Något ni blev sugna på att prova?

Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera, jag vet. Men med en mamma i närheten har man inte tid för sådant. Och ärligt så jag har ingen inspiration heller riktigt. Det händer en hel del och ingenting i mitt liv. Jag vänjer mig fortfarande vid att jag är i Vimmerby igen och jag hoppas att jag får komma igång och jobba snart igen.
Ska ner på Eken på tisdag, det ska bli himla spännande. Hoppas på att jag kan få gå brevid ett par dagar.

Nu ska jag vårda min lilla bakfylla jag har. Det värker lite i huvudet.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?