Skaka drinkar på lördag

Dagen har varit bra och bara så att ni vet är min mamma den bästa. Nu har vi fyllt min enorma frys med mat (jag har frysfack). Men jag har iaf typ 11 middagr inknölade där nu och det är galet skönt. Jag har glömt hur det är att vända på kronorna för att det ska funka. Mor min hade iaf köpt två svarta långa linnen på gina åt mig för att ha när jag jobbar och så. Jag hatar att inte ha kläder som inte passar och det döljer man enkelt med ett långt linne. Och när man hoppar in och jobbar på nya ställen är det bra med lite basic kläder. Blev en halv kreta fån monte carlo och en semla på eftermiddagen. Nyttiga Hanna :). Grädden och den feta pizzan har satt märken i magen iaf. Och jag ska böja och vrida på mig själv på yogan snart. Jag blev iaf glad, när jag låg och vilade nu och blev väckt av Yvonne Erik som ringde. Jag ska jobba på metropol på lördag. Det ska bli nice som fan! Behöver verkligen det! Nu ska jag krypa i min röda vackra dress och gå emot yogan. Wiiie!








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?