The boys and me

Intervjun gick bra tror jag och jag får besked om 1-2 veckor. Hade inte så stora förväntningar och knappt ingen lust heller för den delen på tanken att jobba som städare en sommar igen. Men när han berättade om arbetstiderna, blev det hela mycket intressant. Jobba 14dagar och så är man ledig 14dagar. Det hela var mycket intressant och jag påpekade, att jag gillar att ha ansvar. Vi får se helt enkelt vart det leder.

Ikväll när jag kom hem efter intervjun så mötte jag Lasse utanför dörren. Han och grabbarna skulle dricka lite öl och bara chilla, så jag blev bjuden dit. Så en dusch senare och lite knäckebröd i magen så begav jag mig. Vi fortsatte emot en fest nere i stan. När jag satt i soffan med Ricky så kom det in en blond filur rätt som det var och det var ingen mindre än Jeppe! Två jävla år sedan jag såg denna killen. Så sjukt kul att träffa honom! Han har alltid känts som en brosa, min galna lillebror eller tvillingbror kanske? Jag blev väldigt glad över att se honom helt enkelt.
Sen försvinner folket in till grannen och kommer tillbaka efter en stund. Då mummlar dom om en Tom utan hår. Jag smyger in och tittar och vissta fan är det Tom flint och även är fina Henke krull där. Åhh va galet kul!
Så vi hängde där inne, eller dom häftiga spelade Guitar hero the band och vi töntiga satt i köket.
Sjukt kul att umgås med Lasse, Ricky och även Kalle. Det är den delen av "gänget" som är kvar. Timmarna försvann rätt fort och sedan vart det hemgång.
Vi planere ett beachparty eventuellt nästa helg. Och så ska vi ha filmkväll i veckan, iaf jag och Lasse. Vi får väl se om fler hänkar på.
Det var en välbehövlig kväll igår med lite socialt umgänge och så.

Ikväll kompenserar jag för grabbkvällen och har en tjejkväll med Emelie. Det blir marängswiss och melodifestivalen. Jag tror drycken cola serveras till :)

Så min ångest över att det är helg försvann. Ja jag har ångest över att det blir fredag, för att det är så tråkigt i Vimmerby då. Nu ska jag morgon kissastrax, något som jag alltid drar ut på. Sen trycka i mig huvudvärkstabletter och sedan börja städa, det är hemskt här hemma nu.

Hörs i kväll när jag är hos Emelie. Om jag hittar min sladd som man för över bilder med, så kanske jag bjuder på lite bilder.









NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?