Tösen med grönsaker och mosad Noelle till efterrätt någon?

Inatt hade jag stora planer på att göra en wok av Tösen.  Satan i gatan va hemsk natt det varit.
Jag somnade väl vid elva, sov inte jättebra men inte dåligt. Vid antingen tjugo i två eller tjugo i tre, minns inte vilket fick jag ett mess av Noelle. Hon skrev om att hennes feber var bättre tror jag. Det var okej. Jag somnar enkelt om efter ett mess. Oftast hör jag dom inte ens. Sen skickade hon två till skämtsms med ljud och bilder. Hmmm puckot jag skulle såklart.se på dom med.
Började väl somna, och när jag hade gjort det så satte Tösen igång. Hon har kommit på en idé! Om man smyger och sticker in tassarna under täcket. Smyger liksom dom och sedan gör ett ryck, så får hon reaktion. Hon höll på i ca 2 timmar kanske till och från. Och så var det varmt och jävligt. Och när jag fick somna sista 1,5 timmen ordentligt innan jag skulle vakna, så drömde jag en massa ist.
Detta lär ju bara ha skett eftersom jag har fullt upp hela dagen! Hoppas att jag har typ kökstjänst idag eller något sådant
Jaja, dags att borsta tänderna och gå.

› Linus

Hahaha ja gud vad våra husdjur kan vara ena riktiga pain in the ass ibland och gång på gång kräva uppmärksamhet på dom mest sämsta tänkbara tillfällena.



Av det du skrev så gissar jag på att det är en fluffig liten mjauwe du har? Om inte så är det en jäkligt annorlunda hund haha :D

Datum: 2009-02-18 Tid: 21:53:50
BLOGG: http://linusleandersson.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?