Harrys snart igen

Jag är trött. Jag är verkligen inte van vid att jobba eller att gå upp tidigt längre.
Idag gick jag vid kvart i åtta och kände mig mer död än någonsin, eller ja på väldigt länge. Tösen har tvättat mig i ansiktet, kelat och busat med mig när jag sovit. Samtidigt har det varit varmt, så jag var tvungen att öppna fönstret och såklart efter en stund (timmar) stänga det igen.
Jag var trött, lugn men stressad när jag var vaknade. Så jag gjorde mig i ordning, packade verktyg och tog en banan i handen och begav mig till Harrys. Där har jag varit sedan halv tio till halv sju. Förutom när jag var på tygaffären, Carlenskog och hämtade mat. Men det blir nog bra det här. Ska bli skönt att få stå bakom baren igen och jag håller tummarna för att jag får stå i nattklubbsbaren eller vad man ska kalla den.
Hoppas allt går vägen nu bara.
Det händer en hel del nu. Ser fram emot helgen 13-14 februari för då hänger jag med Lina och Johanna till Nypan när dom uppträder på Tellus. Ska filma åt dom då.
Imorgon ska jag följa med Lina och hämta Indianen oxå, hur mys är inte det? Har inte sett honom på 1,5år, om inte mer.

Kommer ni ihåg hur het jag var i Harryskläder?








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?