Med täcket i soffan

Jag har tagit med mitt täcke till soffan idag. Senast jag gjorde det var nog när jag befann mig i en annan liten stad, i höstas. För tror inte att min natt på soffan efter tequilapicnicen räknas....eller?
Idag har jag tagit "ledigt" från Harrys utan dåligt samvete. Ja jag behöver inte alls vara där om jag inte känner för det. Men jag är en rastlös själ och gillar att jobba.
Men att jag inte har dåligt samvete idag är för att ikväll ska jag jobba på eken och i morgon ska jag jobba på Metropol. Petter lirar, spännande nog. Skönt med pengar!
Jag har ont i magen idag, får fixa det under dagen. Jag är hungrig nu iaf.

Igår var jag och hade filmkväll hos Johan, eller Lasse som är hans smeknamn. I samma umgängeskrets är dom 2 Fredrik och 3 Johan, så det är mycket smeknamn. Kalle, Lasse, Ume, Jesus och Fredde.. hehehe. Det var trevligt och vi tittade inte så mycket på filmen, vi pratade ist om allt och inget. Tatueringar, hundar, katter, fest och förhållande mm..Det tog en timme att ta sig därifrån för vi fortsatte att prata.

Emelie hjälpte mig att färga min utväxt. Det var jävligt skönt, så nu kan jag visa mig ute utan att skämmas. Hade även en välbehövlig disskution med henne. Jag är jätteglad för hennes skull att hon är nykär och allt det där. Och jag tycker jättebra om Micke som fångat hennes hjärta. Men jag gillar inte att umgås med någon som anpassar hela sitt liv efter en person. Och hon förstod vad jag menade. Hon hade haft lite dåligt samvete för det och insåg att jag hade rätt.
Det är inget kul att gå till en person för att ha en tjejkväll och man har inte ens kommit innanför dörren innan det är prat om att hon ska till Micke när låtarna på melodifestivalen är över.
Men det är bra nu! Jag saknar ju Emelie trotts allt :)

Jaha, frukost idag?









NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?