Träningsnarkoman?

Jag sitter i soffan nyduschad i mysbyxor och sportbh. Skulle bara gått på yogan ikväll, var osäker på om jag skulle orka både motion och yoga. Men Karin ringde och undrade om jag kunde hoppa in som värd på danspasset ikväll. Såklart man ställer upp så det blir dubbla pass i kväll. Jag undrar vad jag ska trycka i mig för mat bara. Kanske fiskpinnar idag och pulvermos och sedan inhandla typ i morgon lite grejor som jag kan ha till pasta, för det är faktiskt det bästa innan träning måste jag erkänna att jag tycker. Men två timmars träning är väl duktigt?
Jag kommer vara död i morgon när jag ska till Harrys. Hehehe.
Men det bjuder jag på, helt klart. Så får Rolle jobba desstu mer. Mohahahaha
Jag ska väl typ börja med en ritning i morgon tror jag. Risken finns att jag måste ringa Tommy och ställa massor av frågor :) det gillar han!
Nähä mot mitt enorma extremt lyxiga kök nu!

› Me

hahaha som en äkta narkoman hade sagt, kom igen när du hållt i ett år eller två, då e du värd titeln narkoman :)

Datum: 2009-02-09 Tid: 10:48:27







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?