Vita kalsonger och 3 komplimanger

Jag slapp vara själv på alla stjärtars dag, jag begav mig hastigt och lustigt till Nypan. Där väntade Lina med ett extra hotellrum och en show inbokad på Tellus. Klart jag ville dit!

Kvällen innebar: Kinamat, sminkning, öldrickande, en suverän buffé, melodifestivalen på storbildsskärm, se Lina försöka klura ut hur man snurra på en stripstång, se Pär 35 plus lyckas med det (han kunde till och med vara upp och ner), se förra chefen i endast kalsonger (vita), se Lina och Johanna showa lite, träffa Zanna och till slut fick jag en snygg raggningsreplik som löd:

- Får jag ge dej en komplimang innan jag går? eller ja det är 3 stycken.
- Ja det får du väl (måttligt intresserad)
- Okej. 1 Dina ögon, dom är väldigt vackra, 2 Ditt hår är jättefint, 3 Ditt linne, det är skitsnyggt. Så du behöver inte sova själv i natt så att du vet det.

Ska tilläggas att klockan var kvart i två och hade innan erbjudit sig att bjuda på shot.
Han kunde lika gärna ha frågat: Vill du följa med hem och knulla?

Jag sov gott i hotellsängen, ensam!








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?