Alla rosor i världen till Lotta

Min nya handledare på Lernia heter Lotta och hon är bäst!
Igår sa jag hur läget vara rakt upp och ner om allt. En stund kändes det mesta meningslöst när jag satt där och lyssnade på min egna historia. Vart var min glöd från insidan som brukar finnas där?
Men jag babblade på om mina erfarenheter om mina mål och jag var väldigt bestämd samtidigt och beslutsam, det är ju bara det att jag inte vet vart jag ska börja med allt. Ni vet, det känns lite hopplöst. Gråten kändes nära, men hälsade aldrig på.
Lotta var iallafall imponerad över mina erfarenheter och sa: - Det känns väldigt bra det här, jag tror på det.
Idag ringde hon upp mig och hade pratat med sin sambo som jobbar på Oxgården. Så gissa vem som har en intervju i efter middag?
Även om det bara är sommarjobb, så är det ju något :)


› Linus

Gött mos tjejen! Hoppas dagen fortsätter i samma takt och lycka :)



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det till att raka av allt luffarskägg efter hemmavistelsen efter maginfluensan. Vem vet, man kanske ser ut som människa igen då. Tjo!

Datum: 2009-02-20 Tid: 15:31:33
BLOGG: http://linusleandersson.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?