En härlig vecka

Min vecka har varit fullbokad typ, har varit väldigt skönt. Men ännu är jag inte van vid att hålla igång.
I måndags så var jag på Harrys hela långa dagen. Det är himla roligt att vara med där från start. Jag är nya Byggare Bob där och det trivs jag med. Längtar tills jag får skaka lite drinkar igen!
I tisdags var det ett kort besök på Eken, Harrys några timmar med avbrott för att hämta insider tips från en lärare på Båtbyggarskolan och lunch. Sen ett annat möte och efter det mötte jag upp Lina. Det var dags att hämta hem Indianen tyckte hon så en resa gick till någonstans mellan Linlöping, Norrköping och Söderköping tror jag vi var. Kommer fan inte ihåg namnet.
Till Hjorted för att lämna häst, fika och mysa innan sängdags. Precis när vi håller på att somna så ringer ägaren till stallet och berättar att hästarna sparkat ner en vägg. Det var bara att avbryta skönhetsömnen och styra upp det hela. Det var inte så illa som det låter. Inga hästar skadade, bara lite skärrade.
Upp på onsdagen för äventyr med Lina hela dagen, vi är bra på sånt hon och jag. Sedan hem sent på eftermiddagen och trött som få. Sov hela hemresan och hemma var det bara att dra igång med min ungkarlsmat special: Spagetti, bacon och ketchup. För det var premiär för fröken att prova yoga. Nu är jag värdinna där och shit va skönt det var med yoga. Så varje onsdag är jag upptagen med det.....och förhoppningsvis söndagar.
Idag blev jag väckt av mobilen tjugo i sju. Min första tanke var: Woho, det är Vimar som ringer. Hade inte en aning om klockslag i mitt nyvakna tillstånd. Men det var inte så kul, ist möttes jag av en gråtandes vän. Mitt hjärta <3. Så jag fick snacka med henne och styra lite. Pratade med syrran och slummrade gott till vakna med The Voice för att tjugo över åtta bli väckt på nytt av mobilen. Denna gången gällde det jobb! Det var eken!  Wiho! Så vid nio befann jag mig där och jobbade fram till fyra.
När jag kom hem kände jag mig död och jag satt fast i soffan tills Emelie lockade mig med ett badkar och mat. Jag är så jävla lätt. Hehe. Bada badkar var galet skönt och pizzan kunde vara godare.
Nu ligger jag i sängen och måste slå igen mina små gröna strax.
I morgon är det fullt upp igen; Ams basmöte, Harrys och så lyan måste städas. Dessutom hade jag tänkt träna, har gjort ett eget tränings schema.
Helgens planer är inte inplanerade ännu. Det känns helt okej faktiskt.

Ska försöka höra av mig i morgon här.
Nu slås mina gröna igen. Natti natti








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?