Frågor kräver svar

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej nej absolut inte, måste jag sova så blir det ljudlös ibland. Men efter en viss händelse för 6år sedan så vill jag vara kontaktbar.

Vem såg dig senast naken?
Förutom mig själv så var det Emelie. Sexigt va? Jag våldtog hennes badkar och hon kom in tittade till mig så att jag inte druknade under tiden.

Hur såg du ut på högstadiet?
Jag hade en 70:talstils period, höga jeans och utsvängda som fan och galet mycket eyeline. Men annars var det tajt crocker jeans, små tröjor, visade alltid lite mage, munktröja och jeansjacka. Håret i tofs, blonderat och rosa ögonskugga. En riktig fjortisbimbo...men det har väl inte ändrat sig ;)

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är nog både en bra och dålig. Beror yrket. Men jag kan vara underbar, den där perfekta arbetskamraten och en bitch när det behövs.

Har du celluliter?
Jag tror det finns några där bak allt, jag undviker att kolla.

Biter du på naglarna?
Nej, jag gjorde det förr. Nu är jag en stoor flicka

Har du något handikapp?
Ohhhh ja

Är det rädd för att få hängbröst?
Nja asså nej. Får jag det så är det för att jag ammat någon gång i framtiden, och isf så ska jag allt fylla upp dom igen. Ballonger är till för att vara uppblåsta.

Svär du?
Men för i helvete, va fan tror ni? :) Jag svär pinsamt mycket ibland.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Japp, på fejksmajlet så kör vi.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Spagetti och köttfärssås.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Raggmunk eller jansson frestelse... det finns ingen frestelse alls i det.

Har du blivit arresterad?
Jag är en snäll flicka

Är du rädd för Securitasvakter?
Alla vet att jag är svag för vakter, det är min grej.

Har du någonting att dölja?
Nej det tror jag inte.

Ljuger du?
Japp när det behövs. En vit lögn eller när man ska skydda någon eller what ever

Har du kysst en polis?
Om man en gång i tiden för länge sen hånglade med en kille som utbildar sig till polis, räknas det då?

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Nej, jag har ingen pojkvän att hämta där.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Scrubs








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?