Bloggnörden H

En dag så fixade jag lite med mina favoriter på datorn. Jag har alltid skämts över att jag gissat på att jag följer kanske typ 10-15 bloggar. Gissa hur paff jag blev när jag insåg att jag följer 45-50stycken.
Varför jag följer alla dessa? Hmm svår fråga, jag gillar när jag kan läsa en text när jag vet vem som skrivit den. Har alltid varit faschinerad över andras vardag och funderingar, självbiografier, dagböcker och dikter. Där kanske vi har min anledning?
Kommenterar är något jag verkligen är kass på att göra. Verkligen jättedålig och jag skämms.
Men så kommenterade jag i en blogg, en gayblogg. Han är helt fantastisk och är nominerad för något QXpris, eller ja för den bästa gaybloggen logiskt nog. Denna mannen slår Amir med hästlängder. Per-Robin heter han och bloggar på kanal5 hemsida.
Iaf när man en nörd som jag så blir man lyrisk när man kommer på att man kommenterat och undrar ifall han svarat eller gjort ett blogginlägg om det (det var en jävligt knäpp kommentar jag lagt)
Och gissa? Han hade svarat och jag blev som himla glad och log fånigt länge.

Förresten en fråga: Tycker ni jag ska sätta in lite blogglänkar på sidan och vill någon vän till mig ha sin där?

› Hanna H

hej hej...ja varför inte,sätt in länkar vet jag=)hoppas du får en bra dag idag=)kram

Datum: 2009-01-08 Tid: 11:35:54
BLOGG: http://sweetlikeme.blogg.se/
› Lovisa

det här året kommer bli ditt år, det känner jag på mig:)



haha visst är han skön.. läser hans blogg lite då och då med

Datum: 2009-01-08 Tid: 14:44:40
BLOGG: http://loveijsa.blogg.se/
› fuckartletsdance.blogg.se

Me! Me!

Datum: 2009-01-08 Tid: 22:04:19







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?