Det där med känslor och kärlek

Japp jag var bitter i natt, det var jag och det står jag för helt och hållet. Jag tyckte det var en kul grej, så det var med mycket glimten i ögat och inte ett dugg: "Se jag kan vara rolig, ta mig tillbaka grej". Jag är medveten om att jag är skittråkig :)

Jag saknar väldigt mycket att ha ett förhållande, ha någon att dela min vardag med. Det gör jag. Det var något som jag lärde mig när jag dejtade senast. För då var jag kär och jag njöt av att ha någon brevid mig i fulla drag. Vardagen var lättare.
Nu har jag kommit över honom och jag är där jag var innan jag mötte honom typ iaf. Då ville jag inte träffa någon och jag trivdes med att vara själv. Nu trivs jag med att vara själv, men skulle inte ha något emot om den där speciella kom in i mitt liv. Men då får han fan komma in på ett bananskal, för jag vill inte leta. Det ska bara hända och jag vill bli uppvaktad på riktigt. Jag har inte bråttom då jag vill att det ska kännas wow från början.
Jag vill ha någon som vill hitta på saker, som gillar djur och natur. Som tar mig precis för den jag är. Även jag kan vara knepig, trotts att jag är småtråkig. Men det har ju en bakgrund till det också.
Jag saknar att laga mat ihop, jag saknar att ligga i sängen hela dagen och mysa. Att bara vara och planera vardagen tillsammans.
Men den dagen kommer den också sägs det ju och jag får väl tro på det. Tills dess får jag fokusera på min vardag och få den att fungera.

Ensam är stark heter det ju.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?