God morgon Söndag

Jag är riktigt riktigt skittrött idag, undrar varför.
En drink och en halv pizza var vad min kväll innehöll. En väldigt sur drink gjord av Dennis.
Men jag gav honom lite tips om den idag och han uppskattade det. Han är duktig i baren.
Åhh va jag längtar tills att få jobba igen! jag vill nu nu nu nu!!
Imorgon beger jag mig till Stockholm igen. Det ska bli spännande vad det innebär :) Jag vill ha jobb nu, något att se fram emot.
Allt är så himla flyktigt just nu. Får jag jobb i Stockholm, kan jag jobba på Tellus samtidigt? Ska jag kanske bege mig till Vimmerby igen? Och jag kan inget annat än att vänta i typ två veckor innan jag vet mer.
Det känns så långdraget och trist. Kan inte planera något eller liknande. Eller det kan jag väl, men jobb är ju prio ett just nu. 

› Elin

Haha, vit månad du med eller? :d

Datum: 2009-01-11 Tid: 18:17:04
BLOGG: http://mynameisgolden.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?