I´m the Bartender

Vem är jag för er som inte vet, som inte följt min förra blogg?
Hanna född året 86 och är en nyutbildad bartender och jag gillar det. 
2009 har nyss börjat och min plan var att starta ett nytt liv, något jag ska göra så fort denna jävla förkylning försvunnit och slemmet i halsen är borta. I morgon så ska jag börja med att söka massor av jobb.
Jag har nyss flyttat in hos en av mina närmsta vänner Zanna och hennes kille Ch. Så jag bor med dom i en stor fyra, centralt i Nyköping.
Nyköping är nytt för mig, jag kommer ifrån smålands djupa skogar från början med en blandning av Vimmerby, Vetlanda och Västervik. Så jag är rätt vilsen här i stan.
Jag kommer förhoppningsvis att få vara extrapersonal på en del krogar och i morgon ska jag anmäla mig till vikariepoolen inom barnomsorgen och äldrevården.

Hänger ni med nu när jag ska göra min nystart?


Just det, en fin design planeras så fort jag fått tag i proffset Mimmi.

› Åsa

Ser med spänning fram emot din nya blogg! :-) Ha det så bra!!!

Datum: 2009-01-04 Tid: 12:18:40
› Gil

jodå, jag hänkar

Datum: 2009-01-05 Tid: 09:44:56
BLOGG: http://nekromongo.blogg.se/







NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?