Jag är grym

Det blir bra.
Jag var en sväng på Harrys idag. Det var lite konstigt att gå där i gamla lokalerna. Det var samma, men annorlunda.
Dom har ändrat på en del saker sedan jag var där såklart och så har dom lyckats att ta sönder en hel del och förstört. Men det kommer ju att fixas. Är kul att vara med från "början" igen.
Igår tog även en föredetta chef kontakt med mig på facebook. Jag blev så himla glad och vilka fina ord jag fick också. Kan man annat än att bli generad när man påpekar att det är kul att vara ihågkommen och till svar får man: Klart, man kommer alltid ihåg dom bästa!  Så jag ska träffa henne på tisdag och hoppas jag kan fjäska till mig att få gå brevid ett par dagar, så jag kommer in i det igen :) Facebook är bra!
Mamma och jag var även inne på affär, hehehe Systembolaget så jag fjäskade lite för mammas kompis. Eller jag påpekade att jag fanns. Det skulle hon verkligen komma ihåg.
Har även sagt till på Vimar att jag är tillbaka och att jag finns till hands.
En liten konstig blandning, men jag gillart :)

Men inget har kommit igång ännu, så jag ska på ett pinsamt möte på tisdag. Men vad gör man?

Dessutom ska jag prova på yoga på söndag, för på onsdag ska jag bli värdinna igen för just yogan :)

Nu ska jag och Emelie bege oss emot Eksjö för att hälsa på Dessan.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?