Jag har sålt min själ till djävulen nu.

Jag ställde klockan idag duktigt nog och försökte vakna till liv och lyckades.
Vet inte hur jag lyckades att peppa mig så pass igår kväll för denna dagen egentligen. Jag gjorde det så bra att jag trodde att dom på vikariepoolen skulle bli helt galet glada över att just jag ringde och ge mig massor av jobb. Så var det inte. Vikariepoolen har satt vikariestop förtillfället. Jag vill somna om då men det gjorde jag minsann inte.
Jag gick in på Arbetsförmedlingens hemsida och sökte massor av jobb...i Stockholm.
Såå nu har jag sålt min själ till djävulen. Marcus sa att han skulle skratta gott den dagen jag får egen lägenhet i Stockholm. Jag skrev bestämt om den dagen kommer. Han är lite svårflörtad och är bestämd på att den dagen kommer.
Jag drar till Stockholm imorgon och ska hälsa på ett jobb eller ja det är en rekrytningstid mellan 14-16. Hampus ska visa vägen åt mig, gullig som han är. Ska bli trevligt att träffa honom i morgon faktiskt.
Sedan ska jag hämta min internetdosa, den är efterlängtad.

Jaha ta tag i disken kanske?








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?