Kuddkrig

Jag har verkligen sovit som en prinsessa!
Förutom när jag hade kuddkrig med mig själv. Jag är inte van vid så stor yta själv :) Och mina underbara fantastiska kuddar är ren kärlek! Dock vet jag inte riktigt vad jag lyckats med. Somnade på ena sidan och vaknade upptryggt emot väggen en gång. Två kuddar hade tagit min plats där jag somnade från början. Vaknade aspigg vid 04.17, men lyckades somna om. Jag la mig tidigt igår för att vara jag :)  Min fantastiska träningsvärk kom sakta under natten, inte alls trevligt. Men men inget att göra åt det. Känna att man lever iaf.
Det är dags för mig att ta tag i mitt liv, tvätta bort mitt smink och sedan gå och duscha. För idag måste jag göra viktiga saker (tråkiga saker) men jag ska vara snygg.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?