Lina <3

I morgon hoppas jag på att det finns lite lediga tvättider, behövs tvättas handdukar.
Sen ska jag tvinga Zanna att färga mitt hår, nu är det fult på riktigt.
På onsdag så kommer Lina <3. Vi ska käka på Tellus och sedan ska hon ha möte och jag kommer väl kunna sitta med. Det räknar jag med iaf :) Sen åker vi väl hem och sover här hemma. Sen på torsdag beger vi oss emot Stockholm. Och då ska vi på kryssning ett dygn. Så jävla skönt att komma iväg en sväng och umgås med Lina.
Både Lina och jag är sakninga efter varandra. Det är härligt.
Om dom på Tellus säger att jag får jobba i helgen vore pricken över i:et. Då skulle detta vara en härlig vecka måste jag säga :)
Sedan kommer en person hem nästa vecka som kan förändra min vardag (det har med jobb att göra)
Idag är söndagsångesten bortblåst och magkänslan är bra.









NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?