Regnet förstör mitt hundliv

Fan va det regnar!
Idag var planen att gå ner och sno Ronja av Emelie för lite träning. När man har abstinens efter hund som jag får man ta någon annans. Men jag håller mig nog inne idag :( Ronja är nog inte sugen på att vara ute iaf. Den latmasken.
Längtar tills jag hittar min egna hund. Fast dessa dagar är det skönt att slippa, minns Thorstentiden, men jag var duktig. Se bara här så fina vi var i regnet:


Finns inga dåliga väder sägs det ju!

Övervägde en stund att dra till Linköping och kolla ett band, med bekanta som spelar.  Men min ekonomi suger. Jag får ägna mig åt andra spännande saker idag, en bra plan är att äta semla som jag varit sugen på i typ... hmm.. 2 veckor? Men jag har sagt till mig själv att först måste jag diska för att förtjäna det.

Jag bjuder på en bild på Ronja oxå:








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?