Back in town

Hemma i Nyköping igen. Om jag har två garderober och en säng i ett eget rum så kan jag väl kalla denna främmande stad för hem?
Dagen i huvudstaden har gått bra. Efter min intervju så fick jag beskedet att dom som var intressanta  var välkommna på måndag och det var jag. Jag är så grym! Så på måndag blir det en sväng till Stockholm igen. Stannar över natt då och umgås med Marcus. Han har tjatat så mycket att jag ska hälsa på, så det är bara att vara snäll och göra.
Umgicks med Hampus idag och det är såå mysigt tycker jag. Han och jag måste till den omtalade Patricia, det måste vi verkligen.
Åkte in till Centralen och mötte Gil med, han hade min internetdosa. Det var skönt med lite sällskap, dessutom var det ett trevligt sällskap. Gil är en såndär människa som man blir lugn av, man behöver inte göra sig till. Det räcker med att vara liksom, sånt gillas. Känns som en person, värd att ha kvar som vän utan disskution. Han försöker påstå att han är lika tråkig som jag är, men jag håller inte med. Jag blir fascinerad av denna mannen titt som tätt, för det är en rolig blandning på honom (Nu menar jag inte hans ursprung)

Idag när jag gick i Stockholm fick jag en härlig känsla: Helvete vad jag mår bra just nu!
Även om jag inte vet hur min vardag ser ut riktigt ännu, så ser jag ljust på framtiden. Det känns som om det kommer att lösa sig strax.

Kvällen blir lugn, hade tänkt städa men tar det i morgon tror jag. Har ett kul inlägg på g, sanningen om Zannas smarthet. Hehe.








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?