Lite kvällsnack

Idag är min ångestdag ju, men denna Söndag verkar den inte ännu infinnit sig :)
Det tycker jag är skönt. Började dagen med lite SATC (jag kan ha blivit beroende) Sedan, lite sent gick jag och solade, duschade och sen en promenad med Emelie och hundarna Ronja och River. Ronja ska vara hos mig i morgon medans Emelie ska till Linköping och skriva upp för körkortet. Lyckhälsningar till henne!
Så jag ska möta henne i morgon vid station för att ta Ronja och sedan blir det promenad. Det ska bli skönt. Ska även prova lite kontaktövningar med Ronja i morgon eller jag, en. En rätt enkel och en bra början. Sätter henne framför mig och varje gång hon ser mig i ögonen får hon en godis. Vad det blir efter det vet jag inte, men kul att prova lite på Ronjan :)

Vill verkligen börja träna snart, planen var att börja i torsdags. Men mina vader har gjor så ont att dom varit till försäljning big time. Men det är bara att invänta rätt dag. Kanske börjar i morgon om det finns något lämpligt pass för mig. Ska även träffa Karin i veckan. Så kanske jag kan bli reservvärd och jag hoppas det innebär att träna gratis. Annars vet jag inte hur jag ska ha råd riktigt. fast det får man lösa antar jag. Tänk om jag verkligen kunde komma igång med träningen på riktigt för en gångs skull!

Mamma kommer på tisdag och det ska bli så himla mysigt. Bara mamma och jag som får rå om varandra, det uppskattar vi enormt hon och jag. Kanske ska lura hit Lisa och Max till nästa helg. Maxen fyller 7år om två veckor. 7ÅR! fattar ni?! det är galet. Tänk när Max var nyfödd och jag hälsade på på sjukhuset. Lilla lilla monstret <3 Han var så fin, så liten. Och jag var livrädd att ta i honom. Den nya lilla kommer jag nog uppskatt mer under bebistiden, nu när jag är äldre. Jag har köpt en klocka till Max i sjuårspresent, han är ju stor nu och det är dags att lära sig :)

Pratade med syrran nu, dom har köpt 15 jävla får. Dom skulle ha köpt typ 6 stycken. Hur gick detta till?








NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:

Kom ihåg mej?